Odpoczynek blisko natury

DOMEK W GÓRACH

Cudne widoki, ​miejsce stworzone z pasją

SUDECKI domek

W sercu Kotliny Kłodzkiej, na wzgórzu, ponad okolicznymi wioskami i miasteczkami, zbudowaliśmy nowoczesny, drewniany domek inspirowany stylem sudeckim. Stworzyliśmy to miejsce własnymi rękami od projektu po dekoracje. Pomysły czerpaliśmy z sudeckich gór, ale także z podróży po Catskill Mountains w U.S.A. i do Kanady.
Nazwaliśmy go Dmuchawiec.

Co w GŁOWIE piszczy?

Słońce wschodzi tu nad Masywem Śnieżnika, a zachodzi za pasmo Gór Bystrzyckich, zapewniając niezapomniane widoki każdego dnia. Wokół łąki i lasy. Szumi górski wiatr, który przewietrzy zmęczoną głowę. Każda pora roku oferuje tu inne atrakcje: kąpiele leśne czy zdrojowe, wędrówki lub rowerowe zjazdy szlakami, zwiedzanie pałaców i jaskiń, zimowe szaleństwa w okolicznych resortach lub biegówkowe spacery.

PRZEWIETRZ SIĘ!

Kotlina Kłodzka oferuje olbrzymią ilość atrakcji dla małych i dużych, dla szukających wyciszenia i dla aktywnie spędzających czas. Tu można zadbać o swoją kondycję, nie tylko wspinając się po górach, ale też odwiedzając jeden ze zdrojów. Chętnie doradzimy, co wybrać. Napisz do nas, a w celu inspiracji zajrzyj na instagram:
@Z_PRZEWIETRZONEJ_GLOWY

• 26 min. do schroniska na JAGODNEJ

• 20 min. do rezewatu w MIĘDZYGÓRZU

Domek DMUCHAWIEC

To wygodny, przytulny, całoroczny domek wypełniający głowę przyjemnymi wrażeniami. Zbudowaliśmy go od fundamentów sami i zadbaliśmy o każdy detal.
Starannie dobraliśmy meble, również te z historią, które pomału własnoręcznie odnawiamy. Znajdują się tu okazy z niedalekich Czech, jak i polski, popularny stoliczek z PRL-u. ​Na ścianach wiszą obrazki inspirowane najbliższą przyrodą.

WYPOSAŻENIE:

GRY PLANSZOWE, BIBLIOTECZKA

2 MATY DO JOGI i KSIĘGA JOGI

Jak się PRZEWIETRZYĆ?

• Przewietrzoną Głowę rezerwuje się telefonicznie pod nr  +48 531537004  lub  +48 606723072, a także przez Whatsapp oraz mailowo pod adresem przewietrzonaglowa2023@gmail.com. (Można też nas znaleźć na platformie BOOKING.COM).
  • Rezerwacja jest dokonana po otrzymaniu przedpłaty.
  • Doba hotelowa w domku rozpoczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 12:00.

• Pobieramy depozyt w wysokości 500 zł.

• Nie organizujemy imprez na terenie Przewietrzonej Głowy.

• Nie przyjmujemy zwierząt domowych.

• Domek Dmuchawiec nie lubi ognia, palenia tytoniu i niczego, co dymi.

o nas

PRZEWIETRZONA GŁOWA to nasze wymarzone miejsce. Stworzyliśmy je razem - Agnieszka, artystka, wykreowała wystrój i dekoracje, oraz Łukasz, budowlaniec, zaprojektował i zbudował cały domek.

W Ponikwie odnaleźliśmy miejsce idealne, pełne harmonii, blisko natury, w sercu pięknego regionu. W PRZEWIETRZONEJ nabieramy sił. Wylegując się na drewnianym tarasie, popijamy herbatkę z zerwanych przy domku ziół i delektujemy się widokiem na szczyt Śnieżnika.

Chcemy podzielić się z Wami tym wspaniałym miejscem.